Korisnički centar

Vraćanje

Vraćate li vozilo izvan redovnog radnog vremena poslovnice i ostavljate folder s dokumentima i ključem u predviđen „Key box“, vozilo obavezno vratite na dogovoreno i predviđeno mesto za povratak, osigurajte ga i zaključajte. Svakako pogledajte detalje osiguranja vozila u rubrici "Tehnička pitanja".

Nakon što napustite vozilo, obavezno fotografišite vozilo sa svih strana, upišite tačnu kilometražu i količinu goriva u vozilu, zatim nam celokupnu dokumentaciju pošaljite putem elektronske pošte.

Ako se nakon pregleda vozila od strane zaposlenih CARWIZ-a utvrde nedostaci ili novonastala oštećenja, elektronskom poštom ćemo vas obavestiti o troškovima koji su nastali i  potkrepiti ih fotografijama i dokumentacijom.

Uz uslugu „Key box-a“, može se dogovoriti i dolazak CARWIZ-ovog zaposlenog u unapred dogovoreno vreme uz dodatnu naplatu prema važećem cenovniku.

Savetujemo vas da najam platite svojom kreditnom karticom koja je služila pri rezervaciji sredstava tokom preuzimanja vozila.

Takođe, najam se može platiti drugom kreditnom, debitnom ili elektronskom karticom i gotovinom u dinarima (RSD).

Ako za vrstu štete koju ste počinili na vozilu imate odgovarajuće pokriće sa potrebnom dokumentacijom o nastalom štetnom događaju, nećete morati da platite štetu.

U slučaju da šteta koju ste počinili na vozilu nije pokrivena eventualnim dodatnim pokrićem, ona će vam biti naplaćena u skladu sa unapred definisanim tarifama i kategoriji iznajmljenog vozila, od depozita sredstava koji su bili rezervisani na vašoj kreditnoj kartici kod preuzimanja vozila, a najviše do maksimalnog iznosa franšize. Uz to, naplaćuje se i administrativna naknada za obradu štetnog događaja prema važećem cenovniku. Naplata se vrši pri povratku vozila iz najma. Klijent je dužan dati na uvid svu dokumentaciju koja mu uručena od policije ili druge osobe (policijski izveštaj, zapisnik o alkotestu, popunjen evropski izveštaj o nezgodi) i popuniti izjavu o nezgodi u poslovnici povratka vozila.
CARWIZ zadržava pravo naplate celokupnog iznosa nastalog oštećenja ako je klijent postupao protiv važećih pravila i zakona RS ili nije poštovao propisane procedure prijave štetnog događaja.

Ako imate pokriće ili osiguranje za učešće u šteti s drugom kompanijom ili osiguravajućom kućom, posebno je važno da uradite celu proceduru (alkotest, popunjen evropski izveštaj...), te da pri vraćanju vozila zatražite kopije predate dokumentacije i račun naplate koji vam je izdao CARWIZ rent-a-car. Svu navedenu dokumentaciju i račun naplate štete dostavite kompaniji ili osiguravajućoj kući kod koje imate sklopljeno pokriće/osiguranje za refundaciju iznosa nastalih troškova. Za dodatnu dokumentaciju ili dopunu postojeće možete se obratiti našoj Korisničkoj podršci.

Ako se nakon najma ukaže potreba za eventualnom dodatnom naplatom, o njoj ćete biti obavešteni putem elektronske pošte.

Neki od mogućih razloga naknadne naplate:

  • Izdate kazne za nepropisno parkiranje u toku najma vozila
  • Izdate prekršajne kazne u toku najma vozila
  • Štete na vozilu ili vraćanje vozila s manjom količinom goriva nego pri preuzimanju, otkrivene nakon povratka vozila putem key box-a

Štete otkrivene nakon kompletnog pranja vozila, ako iste nisu bile vidljive zbog previše prljavog vozila prilikom povratka.

Vrijeme vraćanja depozita na vaš račun može trajati od 15 dana do 30 dana, a zavisi od vaše kreditne kartici i banke.
CARWIZ rent a car nema pristup rezervisanim sredstvima i ne može ih koristiti bez vašeg odobrenja.

Zajedno STVARAMO ISKUSTVA i ljubazno molimo da sva vaša zapažanja i iskustva podelite sa nama.

Svoj utisak pošaljite na customer.support@carwiz.rs ili online putem ankete na našoj web stranici.

Kontaktirajte nas

Kako bismo poboljšali vaše iskustvo prilikom korištenja CARWIZ web stranice koristimo kolačiće (eng. cookies) i slične tehnologije. Ako nastavite s pregledom stranice, smatrat ćemo da ste saglasni s navedenom upotrebom. Više informacija »